martes, 10 de octubre de 2017

TEAM Z


Toni Nigorra Celada:som d'aqui de Mallorca he nascut a Palma però visc a Cala Millor, els meus pares tambè són de Mallorca. Tenc 12 anys. El meu aniversari és:9/8/2005.

Alejandro Garcia Rodriguez:som de Mallorca he nascut a Manacor,els meus pares són d'Extremadura, de Badajoz. Tenc 12 anys. El meu aniversari és:13/5/2005.

Jenifer Elaine Ballester Manque:som de Mallorca he nascut a Manacor, ma mare és de Brasil i mon pare és d'Englaterra. Tenc 13 anys. El meu aniversari és:17/8/2004.

Maria José Conesa Cordero:som de Mallorca he nascut a Palma,mon pare és de Castella la Manxa i ma mare és d'Extremadura.Tenc 12 anys.El meu aniversari és:22/01/2005.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

BACALLÀ GRATINAT (Alejandra i Laura) Varem anar a ca n' Alejandra i una vegada estàvem juntes, varem anar a l' Eroski a comprar...