lunes, 16 de octubre de 2017

Los tiramisu

Soc na Laura,venc de Mallorca.Mom pare,ma mare i sa meva germana son de Mallorca(Son Servera). Ses meves padrines son de Mallorca i es meus padrins de Granada.

Som na Cati, venc de Mallorca,Son Servera,sa meva germana també. Ma mare ve de Son Servera i mom pare venen de Artà.Els meus padrins de part de mare venen de Son Servera i sa meva padrina de part de pare d'Artà, però es meu padrí de Màlaga (Andalusía).

Soc en David,venc de Valencia.Ma mare es de Bulgaria y el meu pare de Albacete.La meva padrina de part de mo mare es de Bulgaria com ella.I padri de mon pare es de Albacete.

Soc en Daniel venc de Equador i els meus pares també venen de Equador. Tota la meva família ve de Equador. i els meus padrins també.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

BACALLÀ GRATINAT (Alejandra i Laura) Varem anar a ca n' Alejandra i una vegada estàvem juntes, varem anar a l' Eroski a comprar...